måndag 3 november 2008

Gon McEnroe



Först och främst är det här kanske årets bild. Jag, Fattaru-Stuffe, Sexfemman och Jerre på en tennisplan. Ni som minns att jag skrev om min och Sexfemmans tennisutsvävning har här bevis på att den ägde rum.

Nu till dagsläget.
I helgen var jag på svensk hip-hop kväll på klubb Yes!. Det va soft, lite för mycket salamifest men så brukar det vara på såna här tillställningar dock. Missade Henke Achido och Kenta men såg mina bundsförvanter Stor och Pato Pooh samt några andra. Bra kört.

Helgen avslutades ute i Deh Din Poik studion. Jag och sångaren Ricky gjorde klart en Mack beats producerad låt och påbörjade en annan som kan bli riktigt kolossal om den görs rätt.

Förövrigt så är vårt Hemmalaget mixtape i full sving just nu, ska till studion ikväll och recca.

Hörs snart!

4 kommentarer:

Anonym sa...

låter soft ser fram imot mixtapet

Anonym sa...

Låter bra som Kaah!

Anonym sa...

har stuffe klippt av håret?!

P Gonzarelli sa...

haha ja för några år sen