fredag 21 november 2008

Fänk God Its Friday


Är en zombie under arbetsveckorna just nu, 5 timmar sömn per natt är inte kosher.
Men skit i allt det där för nu är det iaf helg strax.

Ikväll ska min polare ha en avskedsgrej för sig själv för han ska flytta till Venezuela (eller typ kanske flytta för han vet inte om det blir 2 veckor eller 2 år)..Grejen är att han ska alltid flytta någonstans den här snubben, sen ska han alltid dyka upp som en överaskning då han kommer tillbaks till Stockholm..ingen blir överaskad längre huevo haha. Han och jag har några låtar att få klara innan han lämnar det här härliga friska klimatet för tråkiga sandstränder, öar, venezuelanska brudar osv..as.

Imorn ska jag spela in lite musik. Fäni ge mig min kamera så jag kan dokumentera detta för kommande generationer.

Bonus: Drake x Lykke Li "Little Bit"

Inga kommentarer: