tisdag 30 december 2008

Halvdag

Sitter och "halvdagar" mig på jobbet. Va just på väg att posta en till youtube video men påminnde mig själv om att jag lovat att försöka skriva mer om min vardag och vad som händer i mitt eget liv. Ska strax ut på stan och fortsätta kolla dessa mellandagsreor som pågår. Brukar bara palla en stund. Får krupp av allt folk inne i affärerna.

Senare idag ska jag till en snubbes studio och försöka få klart en av alla dessa låtar som ligger halvfärdiga. Hade velat ha klart alla dom här jävlarna innan nyår och framförallt släppt ut en av dom men scheman har inte klaffat så att säga. Det mytomspunna HL mixtapet kommer strax..jag lovar.

Har fått en sjukt fet låt att rappa över av min mycket goda vän Thomas som även han driver en blogg. Det är exakt så här jag vill låta 2009. Den ska definitivt spelas in strax.

Tillbaks med någon slags nyårsgrej snart....

/Simon Emanuel

bonus: den här är riktigt fet

Inga kommentarer: