torsdag 4 december 2008

4:e December



What a gwan.
Lär mig aldrig det här att jag inte ska gå ut i veckorna, stod på Norrmalmstorg kvart i tre i spöregnet och försökte hitta en taxi..o-jiggy. Sen jobb klockan 9..o-jiggy.

Var förbi Sture där Bomben hade sin 10 års fest. Det var en massa folk som rappade och en massa folk som spelade skivor. Jag och Sexfem skulle eventuellt kört men han va tvungen att tagga hem så det blev inget med det. Vi e där på 20 års festen!

Taro var en av dom typ 100 dj´sen som spelade. Under sitt 10 minuters set så testade han en av mina nya låtar, mest för att vi ville höra hur den lät ute. Den lät skitfet! Måste mixas sen är det någon slags singel spikat.

Idag ska jag försöka dra hem till en snubbe och korrigera lite grejer på den senaste låten jag reccade, dags att slänga ut den här.

Gods speed

Inga kommentarer: