måndag 15 december 2008

Groundhog Day

Igår körde jag och Astma ett maratonpass i studion. Mitt enda mål var att hela låten dvs tre verser+hook skulle vara lagd innan jag stack hem. Vi lyckades, vi lyckades väldigt bra. Jag och Astma hinner inte spela in lika mycket längre pga fulla scheman men när vi väl gör det blir det bra grejer..fortfarande. Jag hoppas verkligen att den här låten kommer komma ut snart, jag antar att det bara är upp till mig dock.

Alla dessa låtarna som ligger och marinerar just nu kommer ju leda till nånting..vi får se vad. Om jag kollar på mitt tidgare beteendemönster så ska det ju komma ett mixtape om inte allt för lång tid hehe. Man vet inte pendejo, man vet inte.

"Så precis när det gäller/ Gon är Michelangelo, Sixtinska Kapellet/
hur mina verk är så över deras huven/ Hat kan regna ner men jag överlever skuren"

Tro på dig själv.

1 kommentar:

Anonym sa...

jag lägger nog min röst på en ep för de har du aldrig släppt å de e lite hemmalaget standard med eps hehe....