måndag 29 september 2008

Lång dag igen och igen..


Har vart i studion med Hamed och Howard Who ikväll igen. Vi gjorde klart smashen jag och Howard jobbar på. Kom hem helt slut efter en lång arbetsdag + studiotid och skulle mmbara chilla och lyssna igenom låten då jag märkt att Hamed lyckades att inte lägga den på mitt usb-minne...tack, jag e skyldig dig en.

I veckan ska jag och min chilenska porrfilmsbecknande kollega Mack Beats göra en låt är det sagt, Mack lyckas mellan studier och jobb fortfarande klämma ut riktigt feta saker.

Nedan:
Helt plötsligt under studiotid börjar Hamed trycka i sig afrikanska piroger samtidigt som han frenetiskt börjar dammsuga...allt är helt i sin ordning.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det är så skiten går ner.. hehe

Anonym sa...

hahaha shiiiit fan vad kul.:)

Anonym sa...

fan va tung den där slingan är :D

Anonym sa...

grym beat

shitface sa...

HAHAHAHA!!! bästa