fredag 5 september 2008

Ghostbusters 3!



När jag var liten var min absoluta, absoluta favoritfilm "Ghostbusters". Jag måste ha hyrt den hundra gånger minst. Den filmen, en moviebox och lite mat från Clock så var man i hamn. Den första kom 1984 och den andra 1989. Jag minns att Run Dmc hade en låt till den andra filmen och att jag av misstag köpte en Bobby Brown singel i tron om att det var den, riktig blåsning.

Jag har genom åren droppat "fan dom borde göra en Ghostbusters 3" till nästan alla jag känner. Jag har tom gått in på imdb då och då bara för att kolla om det kanske är någonting på gång...hehe.

Hursomhelst! Idag läser jag att det antagligen ska bli en tredje film och att Seth Rogen och Steve Carell troligtvis ska ansluta sig till gänget. Hoppas det blir en riktig film och inte en animerad som vissa rykten föreslår, jag väntar!

4 kommentarer:

Anonym sa...

http://www.youtube.com/watch?v=eomeW_Sm8Nk&feature=related


hahahaha

P Gonzarelli sa...

haha den e fet

Anonym sa...

ey gon! va hände me länge leve laget videon?

Anonym sa...

it is great news they are going to make ghostbusters 3