fredag 13 mars 2009

Fredagen den 13:e..igen?

Va det inte fredagen den 13:e förra månaden med?

Igårkväll va jag på Lorre och M Punkts releasefest på Kägelbanan, bra fest, bra drag. Stor har du vuxit på längden? Charlie har du vuxit på längden?

Innan jag drog dit så var jag på radiohuset och snackade lite skit med Fille. Har du inte lyckats lyssna på vårt fantastiska inslag "Oss Emellan" så är det dags. Gårdagens tema var "Lita inte på dom!". Vad det betyder får du se på söndag då det går. Filles program hittar du här.

Imorn ska jag till min kära vän från landet, Tobias..dvs Astma. Vi ska få klart dom här fantastiska(självklart också episka) låtarna vi har liggande och spela in eller två nya grejer. Ny musik snart alltså..Frillan du får låten du tjatar om strax..din tjatande jävel.

En video som fångar vad jag behöver just nu nedan

5 kommentarer:

Anonym sa...

cool!

It´s a Langdon Thing sa...

Haha, ert program räddar söndagarna!
Sista programmet var bäst, du är en klok man Gon!

P Gonzarelli sa...

kul att du lyssnar!

Anonym sa...

Jag har fått lära mig att så länge det inte är skottår så har februari och mars alltid samma veckodagar på samma datum. Dvs. om det är fredag den 13 i februari och det inte är skottår så kommer det vara fredag den 13 i mars också... Inte så konstigt när man tänker på det eftersom februari har 28 dagar. 7 x 4 = 28.

Fantastisk kuriosa!

P Gonzarelli sa...

haha där se man!!