torsdag 16 oktober 2008

Ofärdiga låtar

Ofärdiga låtar är det mest otillfredställande jag vet. Har några stycken som ligger nu, nån utan en hook en med en hook som inte är mixad osv. Jag kan aldrig riktigt gå vidare till nästa låt mentalt om den jag jobbar på inte låter fullständig.

Jag vill egentligen inte lämna studion utan en snabb mix på det jag just gjort. Måste kunna ta hem den, lägga mig på soffan och analysera sönder den för att se om något ska ändras eller läggas till.

Ska försöka knyta ihop säcken snarast på dessa låtar.

Alla inblandade, jag kommer stressa er! Hehe.


/Gon Travolta


Ps. "The bird is the word"

3 kommentarer:

Anonym sa...

då borde du släppa ett till mixtape tycker jag

P Gonzarelli sa...

vi får se!

Anonym sa...

www.aboutthebird.com

Bird is the word, indeed.