måndag 20 oktober 2008

Måndag hela veckan

I helgen gjorde jag en video-intervju som jag tror blir riktigt bra. Den tog plats uppe på mitt hustak i skymningen och vi pratade om allt från mina framtidsplaner och visioner till Sherlock´s "Made To Measure". Med andra ord mer ingående än vad det vanligen brukar bli.När man gör en intervju är det skönt då personen som ställer frågorna går djupare än:

"Varför heter du Paragon?", "Du gillar skor har jag hört", "Du gillar Stockholm har jag hört", "Hur länge har du rappat?", "Du är från stan, hur funkar det, får man rappa då?"

Fan fråga mig hellre vilken pastasort jag gillar!

Intervjun kommer komma upp på nätet inom en snar framtid.

Jag väntar med spänning på första leveransen med FTD jackor, har bara sett dom fotade men dom såg riktigt bra ut. Du kommer se några utvalda damer och herrar springa runt på stan med dom inom kort.

Förövrigt så slog jag sönder mitt knä i helgen inne på Cali butiken. Jag är en sån som drabbas av Tourettes syndrom då jag slår mig. Jag slog i knät och välte sedan ner i en hög av Crooks kläder medans jag skrek varenda fult ord jag någonsin snappat upp. Frillan och Peldawg stod och skrattade frenetiskt medans kunderna såg vettskrämda ut.
Nu haltar jag och kan inte springa ner till tunnelbanan då jag är försenad till jobbet.

Studio och mer studio i veckan.

deuce!

8 kommentarer:

Anonym sa...

fläskigt med jackor, siktar du på en FTD kollektion så småningom eller?

Anonym sa...

Jaha, bara några få jackor som ska göras, trist om man själv inte kan få tag på en (om de ser bra ut dvs).

P Gonzarelli sa...

vi börjar i liten skala..

Caliper sa...

Du såg ju pigg ut i benet, skönt trodde jag hade en stämning på gång...

P Gonzarelli sa...

stämningen kommer strax!Frillan sa att ni kan dra av det på hans lön, det e lugnt.

shitface sa...

HAHAHAHAHA!!!!

Silence tar det till en ny nivå sa...

jag lider med dig.. själv skulle jag gena över en lekplats för nån vecka sedan, och självklart dök det upp en tjock jäkla kedja (det var mörkt ute) som var som ett osynligt staket runt hela lekplatsen... där stannar berättelsen. men jag kan avslöja att jag fortfarande är blå/grön på ena lårat och knät..

Anonym sa...

haha låter fett