fredag 8 augusti 2008

080808


Idag är det alltså 080808.
Har hört att stan kommer va galen ikväll, ska dra på nån slags grej som Nike är med och annordnar. Den eminente DJ Taro snurrar vax och dom ska tydligen premiärvisa lite skor. Kan bli soft!

Den här höstskiten får en att bara vilja låsa in sig i en studio eller bara helt blacka ut hemma och se varenda film listad på imdb. Vafan det är ju bara Augusti. Appropå studion så ska jag spela in några låtar nu den kommande veckan. Howard Who och Duggud hade tunga grejer så det blir förhoppningsvis någonting bra..vi får se.

Om någon är intresserad av att investera pengar i mitt klädskapande så är det bara att hojta. Mina "demo" plagg börjar se heta ut!

Ps Snart ska jag gräva fram någon obskyr eller osläppt gammal låt och posta den..

Fred!

12 kommentarer:

Simon Diamant sa...

Halllåååååå!
Du har ju också en blog som du inte sagt...
What the faaaak!
GET AT ME!

P Gonzarelli sa...

hahaha du smygbloggar!!

Anonym sa...

kommer HL tapet denna månad eller?

P Gonzarelli sa...

det kommer inom drygt 4 veckor.

Anonym sa...

swuuuejt

Anonym sa...

Så du har alltså ett klädmärke också eller?

Blir det vin snart med eller?

P Gonzarelli sa...

hahaha nej jag är ingen vindrickare.

Anonym sa...

Fixa något då? whiskey?

Anonym sa...

Ska du fixa klädmärke?

Vore fett nice, finn singa prewiews på demoplaggen?

Anonym sa...

vad händer märket? P.Relli eller?

P Gonzarelli sa...

håll utkik på bilder så kommer ni se

Anonym sa...

fan va soft :D