lördag 12 juli 2008

Tillbaks från semester





Som ni märkt tog jag en vecka+ semester från bloggandet, jag drog till solen med min tjej för att andas lite. Cypern var ett jävligt varmt ställe med grymma stränder, fulla britter och äcklig mat. Ayia Napa var ett intressant ställe hehe, helt bisarrt. Strippande brudar på bardiskar, galna inkastare som stod och skrek och fulla britter. Pallade bara en kväll där. 38 grader i snitt gör en till en annorlunda människa, funkar en vecka för mig. Det är inte ofta, rättare sagt aldrig som jag tar en vecka ifrån allt som har med internet, musik och Sthlm i största allmänhet att göra. Det var dags!!

Nya Hemmalaget grejer är satta i verket och en tredje video från "Glöd" ska spelas in snart.

fred.

6 kommentarer:

Anonym sa...

verkar ha varit en nice semester

Anonym sa...

vad heter dendär låten där du droppar en punchline lik " bränner så mycket gummi att jag borde ha en nummerplåt på min säng" ? den är galet fet, måste ha den!

P Gonzarelli sa...

shiiiit taking it back!"Stilpoäng", har nog själv inte hört den låten på 5 år! Kanske bloggas upp!

Anonym sa...

Vill fan höra upp med den!

Anonym sa...

vore nice om du la upp "rulla långsamt 12an"

Anonym sa...

vore fan hyvens maayn! har letat som en galning efter den.