tisdag 27 maj 2008

Tisdag



Sitter och väntar på att få en master på "Ta det till skyn" videon. Tekle och grabbarna som har gjort den har suttit uppe hela natten och slitit. Jag och Taro va och kollade på den igårkväll då den var typ 97% klar, den såg riktigt bra ut! Skön och svävande på nått sätt, passar låten bra. Min första svartvita video har jag kommit på, man måste ha en sådan tror jag. Om allt går som det ska idag så är den ute inom 1-2 dar på hemsidan.

Senare efter jobbet ska jag spela tennis (!) med Sexfemman, typ andra gången någonsin i mitt liv. Sexfemman är en sån där jävel som är bra på alla sporter, har säkert nån slags juniormedalj i curling om man frågar honom. Jag är en sån där jävel som råkar sparka av fotbollen från planen och råkar träffa en ruta. Med andra ord så luktar det utklassning. Vi får se.

Affischen är från Adam Sandlers nya film "You don´t mess with the Zohan", verkar fett skön. (den sög!)

Audi 2000!

3 kommentarer:

Anonym sa...

men simoooon.. tennis ?!! nu får du lugna dig va..

P Gonzarelli sa...

haha man måste prova..inga konstigheter.

Anonym sa...

Hahah fan va kul inlägg! sexfemman verkar typ helt konstig tycker jag haahah dör


VOLVO 1995:a