tisdag 6 maj 2008

Imorn smäller det

Imorgon är alltså dagen då "Glöd" släpps, 7e maj är framöver "Glöd" dagen hehe.
Tack för alla fina ord gällande plattan, låt oss få ut den här skiten till folket!
Säg till din syrra, brorsa, kusin, kusins brorsa ja allihopa!
Jag antar att det kommer börja dyka upp recensioner på skivan imorgon, ska bli kul att se vad folk säger. Om folk dvs recensenterna hör skivan som jag och Taro hör den...det återstår att se.
Just nu håller vi på att styra upp video nummer två, ska filma den mot slutet av veckan. Jag och Taro var ute och scoutade lite locations igårkväll. Kommer bli nice.
Video nummer tre finns redan i tanke och vi har redan ett gäng snubbar som ska göra den, tror att den kan bli något riktigt riktigt extra. Något stort.

Jag la en vers på en legendarisk svensk artist´s nya singel häromdan, rolig grej. Mer om den låten strax.

Och just det, får inte glömma!
https://www.bengans.se/popup/paragon/popup_mall_se.asp

6 kommentarer:

Anonym sa...

Shit, fattar inte hur du orkar! men brinner man för något klart man lägger ner allt på det

Härligt att du blivit så jävla aktiv!

Anonym sa...

va e de för dvd man får med när man köper skivan e de en vanlig film eller e de nåt som du har gjort?

P Gonzarelli sa...

Såg det där, jag vettefan haha. Det måste vara ngn film dom bara langar med typ.

Anonym sa...

haha swuuejt

Emir sa...

de här har man väntat på äntligen!

Anonym sa...

Hej! blir Balans en av dina singlar? Tycker den är riktigt fet och sjukt skön. Bra gästval också! Big up!