torsdag 13 januari 2011

Nytt år och allt det där

Längesen jag skrev något här insåg jag just.
2011 är alltså i full effekt som du säkert har märkt. Detta betyder att skivan jag pratat om sen 2009 vid namn Sånger Från Andra Våningen äntligen närmar sig. Jag tog en liten paus från den och gjorde mitt mixtape (I Simon Tid). Det var skönt att låta låtarna andas lite och ta upp dom igen med ett nytt perspektiv så att säga.

I dagarna får jag reda på om första singeln har fått grön gubbe eller inte, dvs om alla inblandade fortfarande är redo att leverera. Om inte det blir den så blir det något ännu bättre, vi får se helt enkelt. "Patience is a virtue" som dom säger.

Ska langa upp en mp3 av "Morgonen Efter" ikväll också iom att folk har frågat om den.

På återseende gott folk.

Simon

Inga kommentarer: