onsdag 11 augusti 2010

Längesen

Alldeles för längesen jag gav er läsare och lyssnare någon slags uppdatering kring min kommande skiva/musik.

Jag får frågor angående när den ska släppas nästan varje dag. Jag brukar ge rätt luddiga svar. Anledningen är att jag inte vet. Den här skivan har av olika anledningar tagit sjukt lång tid..vilket ibland kan vara en bra grej. Man behöver väl ibland tid mellan släpp för att anlysera vad man gjort tidigare, och för att se hur och vart man vill "ta det".

Jag stannade aldrig upp mellan 2003-2008, körde bara på. På gott och ont antar jag.

Det blir som ens lilla personliga krig att få klart ett album, man hinner lacka på många inblandade och vissa hinner lacka på en också. Allt för ändamålet dock.

Jag sitter på fantastiska låtar som jag vill presentera för alla som är intresserade snart. Förhoppningsvis nu i höst..

Simon

2 kommentarer:

Anonym sa...

ge mig höst nu!

Tobbe sa...

Ta din tid mannen, hellre ett väl planerat, genomfört och producerat album som du själv är nöjd med och kan stå bakom, än ett snabbt ihopsatt utan nån tanke och djup. Ta din tid! Alla väntar på skivan, inget snack om det, men INGEN väntar på ett dåligt album! Let the magic happen...