måndag 7 september 2009

Livsmusik

Va i studion med Astma nu i helgen och mixade två låtar. Den ena är en av mina absolut bästa låtar jag gjort tror jag, inget skitsnack. Fantastiskt beat och verser som jag är stolt över.

Jag har märkt att merparten av låtarna som jag jobbar på just nu är ganska mörka och väldigt personliga, känns som att projektet går i den riktningen. Måste nog balansera upp det lite nu så det inte blir för emo haha. Skämt åsido, det här är musik på en ny nivå för mig. Hoppas lyssnaren känner likadant.

Igår kom det fram en liten snubbe på stan och frågade när nästa skiva kommer, jag sa i vinter. Jag antar att det blir i vinter. Vi får se. Vi får se i vilket format och genom viljen kanal projektet kommer.

Just det, du hittar mig också bloggandes på snorstadsungar.se nu. Bra sida med koll på saker inom musik och mode, kolla in den.

1 kommentar:

Anonym sa...

när i vinter?