onsdag 26 augusti 2009

Några filmer jag vill se i höst/vinter



Spike Jonzes "Where The Wild Things Are". Har varit snack om den här filmen i åratal. Hoppas att dom levererar!


Peter Jacksons drama/thriller "The Lovely Bones". Inte hört så mycket om den här filmen men den ser lovande ut.



Scorseses "Shutter Island" med DiCaprio i huvudrollen. Måste va bra.



Guy Ritchies "Sherlock Holmes", starring Robert Downey Junior och Jude Law. Måste va bra den här med.



"Fourth Kind" med Mila Jovovich i huvudrollen. Jag och min brud blev nojiga av den här trailern hehe. Handlar om "alien abductions".



"Legion" med Paul Bettany (han den där skumma, obehagliga jäveln från "Da Vinci Koden"). Verkar inte vara en asbra film men underhållande.

Finns ett gäng till jag tror är sevärda. Vissa utav dom har jag lagt upp trailers för tidigare.

Inga kommentarer: