tisdag 14 april 2009

Tillbaks till vardagen

Tillbaks till vardagen efter påskgrejen, känns sådär. Man vänjer sig vid att slappa runt lite för snabbt.

I söndags var jag förbi Fasching där det va Ayla-kväll. Stor och hela Ayla gänget uppträdde. Det va en soft kväll, kändes som man reste tillbaks i tiden lite. Hade inte vart på Fasching på säkert 5 år. Det va sig likt.

Stor drog upp mig och Ison på scenen för att köra vår gemensamma "Ta Det Till Skyn" remix. Alla hade mer eller mindre glömt sina verser så vi fick stå och lyssna på den på min ipod precis innan vi gick upp. Gick rätt skapligt ändå tror jag.

Fick många frågor under kvällen angående nya låtar från mitt håll. Jag har en grej som jag kommer släppa ut strax genom bloggarna. Den har suttit fast i Astmas kraschade hårddisk någon vecka, därför har det dröjt lite längre än vad jag tänkt. Förvänta er någonting inom en vecka eller två.

Strax tillbaks!

/Semi-bloggande Simon

1 kommentar:

Äpplet sa...

GÖR DIN GREJ!