måndag 16 februari 2009

oändlig vinter



Vår snart?
Jag och Fille pratade lite om just våren igår på hans program på Metropol. Pallar inte mer av den här årstiden vi är fast i just nu.

Den här veckan ska jag utöver den vanliga jobb/gym rutinen försöka färdigställa några låtar. Imorn ska jag till Astma och mixa en låt som vi hållt på med alldeles för länge.
Senare i veckan ska jag jobba med en ny,ung producent som jag tror har en ljus framtid framför sig..om han jobbar dvs! Håller också på och skriver lite ny "livsmusik" över ett Duggud beat, kanske reccar den i veckan också.

Måste fixa en bra videokamera så jag kan dokumentera mera, min digitalkamera borde pensioneras.

/Simon Emanuel

1 kommentar:

It´s a Langdon Thing sa...

Hehe, sjysst med den där mysiga fikamusiken i bakgrunden...