lördag 29 mars 2008

Lång dag


Hej på dig.
Kom just hem, helt slut av den här långa dan.
Nu blir det att sparka tillbaks med mynta-te och nån soft jävla mjusix.
Galen stress med att slutföra skivan just nu, har vår sista mastering inom några dar bara. Reccade den sista låten (tror jag) ikväll med Daniel Adams Ray. Kommer nog bli en bra låt, han är en riktigt bra rappare. Ska få in en sångare på hooken sen e den en "wrap"!

Tack för alla lovord gällande "21 Gram", känns bra när man får sms mitt i natten av rappare som säger att ens vers e sjuk. Den här typen av låtar blir det fler av på plattan. Jag tar den här rapskiten seriöst och jag hoppas det märks.

"Aavisst" rullar på fortfarande på tv och radio och jag hoppas att den bara växer mer och mer. Nästa singel vi har i åtanke är väldigt okonventionell om man snackar hip-hop singlar. Ska bli intressant att se hur folk känner för den.
Imorn blir det Uppsala för en show och en radiointervju.
På måndag så ska jag snacka lite skit på Radio Uptown på Vibes 46 så kolla in det.
Ha det bra sålänge!

5 kommentarer:

Clifford sa...

Whoa 31 gram va helt sjuk! Big up!

Anonym sa...

härligt som fan! vi lyssnar ikväll vettja...

Kan du inte avslöja lite undercover sådär om du kommer släppa "ta det till skyn" som singel? iom att dén spelades på radio osv?

ha det bra gon! glöd kommer sätta spår i svensk hiphop

Anonym sa...

21 Gram, så sjukt jävla tight låt!

P Gonzarelli sa...

Tackar tackar!Vi får se om "Ta det till skyn" blir en singel eller ej.
Vill folket det så är det deffinitivt en möjlighet.
peace audi.

Anonym sa...

ok vore kul